UN SUFLET CHINUIT

Macar acum in pragul sarbatorilor de iarna sa fim putin mai buni,putini mai atenti cu cei din jurul nostru .
Am intrat pe toateBlogurile .ro si am gasit un mesaj ,care pe mine m-a misca din loc .
Am si eu un baietel in varsta de zece ani ,sunt mereu alaturi de el :facem temele impreuna,mergem la cumparaturi impreuna,ne uitam la desene animate impreuna,peste tot in vacante,concedii suntem impreuna ,la curatenia generala in casa, impreuna .Nu-mi pot imagina o clipa fara ca eu sa nu-mi pot ajuta copilul.
Cred ca pentru oricare mama ,copilul, ii este fiinta cea mai de pret.
Este vorba de Alexandra ,o fetita minunata "matura devreme"(cum spune mamica ei ).
Mai multe detalii le gasiti pe blog
Eu, mai stiu ca "dar din dar se face RAI".Macar daca am putea sa o ajutam ,cat de putin ,oricat,pentru a beneficia de acel aparat .
VA MULTUMESC

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu


Ziarul
Powered by BannerFans.com

Persoane interesate

Lista mea de bloguri


despre copiimariajsanatatevedeteJocuriJoculetedecoratiuni interioaretunsori