LA MULTI ANI ,TEO !

Astazi este sarbatoare mare in familia noastra .Dupa cum stiti este SF. MIHAIL SI GAVRIL.Da,este sarbatorit TEo,baietelul meu in varsta de zece ani .I-am pus acest nume -MIHAIL dupa numele bunicului sau .
II doresc din suflet multa sanatate ,sa fie cuminte ca pana acum ,ascultator ,sa nu-si supere parintii si sa invete la fel de bine ca pana acum .
Toata familia ii ureaza mult succes si putere de munca la scoala .
Dan s-a dus sa-i cumpere inca o masinuta de colectie ,chiar i-am spus lui Dan ,ca trebuie sa-i facem o camera mai mare pentru ca nu mai incap jucariile si cartile i camera lui iar eu ii pregatesc un tort minunat in forma de masina .
Teo este pasionat de muzica,masini si dinozauri (arheologie ).
LA MULTI ANI !TEO

7 comentarii:

marada spunea...

La multi ani baiatului!
Sa fiti sanatosi sa va bucurati de succesele lui!

Ramona spunea...

@marada
Multumesc,asemeni .

Cătălina spunea...

la mulţi ani .

Ramona spunea...

@Catalina
multumesc

Bogdan Vasiliu spunea...

Sa-i dea Bunul Dumnezeu multa sanate! Sa fie cuminte! La multi ani!

szasz sebes paul spunea...

La multi ani.Sa creasca mare sanatos si sa va bucurati de el

Ramona spunea...

Va multumesc tuturor .

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

Lista mea de bloguri

A apărut o eroare în acest obiect gadget

despre copiimariajsanatatevedeteJocuriJoculetedecoratiuni interioaretunsori