LA MULTI ANI ,TEO !

Astazi este sarbatoare mare in familia noastra .Dupa cum stiti este SF. MIHAIL SI GAVRIL.Da,este sarbatorit TEo,baietelul meu in varsta de zece ani .I-am pus acest nume -MIHAIL dupa numele bunicului sau .
II doresc din suflet multa sanatate ,sa fie cuminte ca pana acum ,ascultator ,sa nu-si supere parintii si sa invete la fel de bine ca pana acum .
Toata familia ii ureaza mult succes si putere de munca la scoala .
Dan s-a dus sa-i cumpere inca o masinuta de colectie ,chiar i-am spus lui Dan ,ca trebuie sa-i facem o camera mai mare pentru ca nu mai incap jucariile si cartile i camera lui iar eu ii pregatesc un tort minunat in forma de masina .
Teo este pasionat de muzica,masini si dinozauri (arheologie ).
LA MULTI ANI !TEO

7 comentarii:

marada spunea...

La multi ani baiatului!
Sa fiti sanatosi sa va bucurati de succesele lui!

Ramona spunea...

@marada
Multumesc,asemeni .

Fata cu ochi verzi spunea...

la mulţi ani .

Ramona spunea...

@Catalina
multumesc

Bogdan Vasiliu spunea...

Sa-i dea Bunul Dumnezeu multa sanate! Sa fie cuminte! La multi ani!

paulszaszsebes spunea...

La multi ani.Sa creasca mare sanatos si sa va bucurati de el

Ramona spunea...

Va multumesc tuturor .

Trimiteți un comentariu


Ziarul
Powered by BannerFans.com

Persoane interesate

Lista mea de bloguri


despre copiimariajsanatatevedeteJocuriJoculetedecoratiuni interioaretunsori