POVESTE... DE TOAMNA

Brasovul este un oras mare,atat de mare incat prostii,complexatii si frustratii nu mai au loc.Va intrebati "ce -mi veni",pai m-am saturat sa bag toti fraierii in seama ,sa stau sa le explic ca sunt atat de dobitoci ,incat am obosit .Avem cateva persoane importante ,foarte importante,atat de importante ca nici ele nu au habar de asta .Gradina zoologica este plina cu "persoane" importante .
Mai decurand am intrat pe blogul unui frustrat.El spune ca este marele economist a lu' peste prajit,ce n-am inteles eu este prostia si grandomania lui .
Se da cocos pe blogul lui ,comenteaza cu anonim pe alte bloguri,ce mai incolo si incoace ,el e miezul din scoica .
Mentionez faptul ca frustratul a fost (din pacate) coleg cu mine in PNG.
Mie nu-mi place sa arunc cu noroi in cei ramasi sau sa (torn )spun fapte intamplate din partidul in care am fost,sau sa-i vorbesc de rau .Mie ,toate astea nu-mi plac dar sunt nevoita s-o fac .
Acest razboi al nervilor a inceput in 2008, cand toata suflarea penegista facea campanie pedelelui,motivul?un colt de paine fie el uscat si negru .
Pe atunci Horatiu (se zice )era mare pres.al filialei Brasov PNG ,care dorea tare mult sa promoveze partidul,sa obina un procentaj bun,drept pentru care s-a uschit in barca pedelistilor ,pe o frumoasa suma facuta "cadou" de un mare (zice el )interlop brasovean,na... trebuia cu orice risc ,orice pret,sa -l bage pe Horatiu in acel partid(stiti cum sta treaba cu interesul personal ).
Am ras cu lacrimi cand am auzit ca Horatiu fiind in PDL (parlamentare)le ducea sandviciuri observatorilor penegisti in sectiile de votare.
Penegistii,sub indrumarea stricta a safului de partid ,isi ocupau timpul liber cu :lipirea afiselor(PDL),impartirea pliantelor (PDL),chefuri peste chefuri urmate de orgii(aici va poate spune cel mai bine Sorin Basca )...
Am fost in vizita la un membru png,m-am crucit cand am vazut:geci,pixuri,brichete,etc,toate inscriptionate PDL.
Deci...Sorine,nu rascolii rahatul ca vei intra singur in el .
Daca ai ceva de zis ,te rog s-o faci in mod civilizat asa cum te-a invatat mamica ta .
Pentru a intelege si mai bine de ce Sorin este ...asa cum l-a lasat mamica lui ,intrati aici dar va rog cititi si comentariile facute de oameni cu trasaturi identice .
Stiu ca ec.Sorin este extrem de suparat si indignat totodata deoarece a fost dat afara din partid in urma siretlicurilor si manevrelor facute cu PDL.
De la Centru Bucurestii au fost trimisi 40 de bodyguarzi pentru a monitoriza cum se desfasoara activitate in PNG,daca Sorin isi face treaba de pres.,daca se face campanie pentru Gigi Becali.Eu ,am intampinat multe probleme "datorita "mucosului ,scuze,"datorita pres. de partid,asa rau s-a incapatanat ca n-a vrut sa-mi accepte lista cu observatori(copil,nu ?),a trebuit sa trimit lista la Bucuresti ca deh... mincinosul de pres. a spus ca a facut lista care este si depusa la BEJ.Dupa ce a lansat minciuna ,sa-l fi vazut pe Sorin al meu cum suna membrii de partid : "auzi...mai ai lista de anul trecut pentru observatori ?",ha,ha,ha .Parca era la raliu,traseul?Bv-Sacele .
Acum ca lucrurile s-au linistit( din punctul meu de vedere) ,am zis sa uit necazurile si cuvintele urate facute si spuse de mai marii dobitoci ,pentru ca trecuse ceva timp de atunci .Sorin ,nimic...il musc pe Dan de fund in continuare ,de ce ? de prost...
Ba,ba,ba,hahalero daca ai ceva de zis ,spune si du-te naibi .
O face pe mare destept,marele politician.Iti spun eu cum sta treaba cu banii(graunte)dar crede-ma ca voi merge pana la capat .
Atunci sa vedem de unde a avut Adi Muresan ...........
Daca vrei sa primesti picioare in cur iar ,n-ai decat .Nu ma obliga sa spun tot ce stiu ,ca va fi vai de curul tau .Eu iti spun sa stai linistit (dupa cum ti-am scris si in comentariul respectiv)si nu-l mai musca pe Dan ,ca s-ar putea sa se intoarca impotriva ta toate acuzele .
Tu zici ca Dan e cioroi,pai hai sa vedem care e mai cioroi ,Dan sau tu ,vrei ?
Hai ca trebuie sa-ti dau dreptul la replica .Pai tu pe blog il faci in fel si chip iar la telefon vorbesti ca o fetita .
Daca vrei ai ocazia sa-ti spui pasul acum ,daca nu ,nu ,vin eu la tine sa vad ce ai cu Dan .Ti-am promis ca unde te prind te bat si fi sigur de asta ,eu n-am nevoie de spate.Il voi suna eu pe Adi Muresan sa vad daca ii convine circul ieftin pe care-l faci.
Nu uita ce prostii ai facut si cu cine ...
Nu accept scuze din partea ta (n-ai invatat asa ceva )dar te rog tremina cu prostiile ca nu va face bine ,clar ?
Ce a fost a fost si cu asta basta ...
Daca vrei sa te razbuni,ai acum ocazia iar dupa aceea ,am dreptul la replica .O tinem langa pana se sesizeaza careva si atunci mergem de mana frumusel si dam cu subsemnatul toti dar toti,poate asa te mai calmezi si tu.

4 comentarii:

Eliane Jany Barbanti spunea...

Gotei une grande partie de votre blog! Je vous remercie de la suite Louange à Dieu. Sincèrement. Eliane

Ramona spunea...

@Eliane
Je vous remercie parce que j'ai visité blogul.Luni vais écrire plus sur ce que Dieu a laissé sur terre pour apprendre. Le livre que j'ai reçu un cadeau est merveilleux, je vais poster des extraits de l'amour de Dieu. Doit faire le monde de savoir que Dieu est partout et il portait partout avec nous.

Fata cu ochi verzi spunea...

În Braşov îmi doresc să ajung în viitorul apropiat şi poate să mă şi stabilesc (de tot) :)

Ramona spunea...

@Catalina
Brasovul este un oras frumos ,te asteptam.Sa ma anunti cand doresti sa faci schimbarea .

Trimiteți un comentariu


Ziarul
Powered by BannerFans.com

Persoane interesate

Lista mea de bloguri


despre copiimariajsanatatevedeteJocuriJoculetedecoratiuni interioaretunsori