CINE A PUS COADA LA PRUNA


Maxim 3
Vezi mai multe video din Politica

Doamne,ce ne faceam noi sacelenii fara Maxim ?Saracu' ,a vazut ca in Brasov n-are loc,s-a fofilat la Sacele .
V-am promis ca voi da inregistrarea cu "minunatul"nostru inger pazitor
Sa vedeti ce emotii,ce stil are viitorul candidat la Primarie...

.
Maxim
Vezi mai multe video din Politica

Are doua gramezi de prieteni cu care binecuvantatul nostru se lauda .
Am folosit "binecuvantatul" pentru ca vor urma alte inregistrari ale postului de televiziune RAV TV,in care impreuna cu distinsul sau prieten ,Cancescu,fac deliciul emisiunii,alaturi de un preot din Sacele.Asta-i alta mancare de peste ...
Are o organizatie atat de puternica incat trimite slugile sa "vocifereze" pe anumite bloguri.
Bine ca si-a deschis cabinet ...Nici la ora actuala nu are un program afisat,sa nu mai vorbim de secretara si ce a mai mintit el in emisiunea respectiva .


Maxim4
Vezi mai multe video din Politica

Nenea Maxim,da' cu carciuma cum ramane ?hai ca te pricepi,nu deschizi una si in Sacele ,ca banii aia 3000 lei care i-ai promis pentru Ghidul Turistic nu i-ai dat ,de ce ?ca nu a vrut initiatorul acestei reviste sa o tipareasca la matale ?aha...
Pai,sa vedem noi de unde dai tu restul de bani pentru cele patru lucruri promise ...
Faci lobby la CJ ?
"Succesuri"

4 comentarii:

paulszaszsebes spunea...

Mai exista acest post RAV TV? Eu unul mi-am scos cablul de la ei prin 2004.Sunt deja la atreia firma de cablu.Dupa ei mi-am bagat TVS-ul iar acum am Dolce.Ma saturasem sa-i vad pe unii din Sacele cum se tot laudau pe acest post

Ramona spunea...

Da,mai exista .Sunt emisiuni destul de interesante mai ales cele ale consiliului local :)

paulszaszsebes spunea...

In fata biroului acestui "distins domn" si acum in ziua votarii sta mare poza lu Crin Antonescu

Ramona spunea...

Am sesizat si eu dar nu avem ce face .Dupa cum stiti ,legea nu este pentru toti la fel .

Oricum imi pare rau de Crin,nu merita sa fie in acest partid.

Trimiteți un comentariu


Ziarul
Powered by BannerFans.com

Persoane interesate

Lista mea de bloguri


despre copiimariajsanatatevedeteJocuriJoculetedecoratiuni interioaretunsori