STERPU C. MOARE DE GRIJA ALTUIA SI CAINELE DE DRUM LUNG

Aici la Sacele avem cateva "vedete " in clasa politica .PNL este partidul in care s-au adunat toate scursurile societatii,bine,cu mici exceptii :d-l Avasilichioaie Ioan si Paraipan Gheorghe.Restul ...scursuri ,printre care se numara si un anume mucos Sterpu Ciprian.Timp de cateva luni i-a "bombardat"blogul lui Dan Borcea cu comentarii acide ,rautacioase ,agresive ,ba chiar amenintatoare ,sub anonimat(crede el ).Vazand ca dobitocul n-are scrupule am activat moderarea comentariilor .Azi primeste Dan un comentariu din partea acestui nesimtit.Nu ma deranjat modul lui de exprimare(incerca sa fie mare intelectual,sa arate lumii ce oameni destepti sunt in partidul penalist ),cateva cuvinte trase de par ,au pus capac ":Hai sa mori tu, domnule Borcea ??? ".
VA aduc aminte ca Sterpu a fost dat afara din biroul lui Dan pentru ca l-a facut in tot felul pe Lata Vasile ,venise sa se planga la Dan ca :"Lata trebuie sa fie schimbat ca numai rele a facut, a prejudiciat imaginea partidului,nu-si da interesul pentru partid iar tineretul liberal sufera din aceasta cauza ".
Toate astea i-au fost aduse la cunostinta de catre"limbricul"Sterpu pentru ca Dan era trimisul lui CAncescu .
Parca-l vad ce mielusel era...pupincuristul numarul unu-Sterpu Ciprian .
Revin la comentariul de azi .
Dupa ce citesc(cred ca s-a chinuit mult sa-i iasa ,doamne ce mandru e de el ...)il sun sa-l rog frumos sa nu mai foloseasca expresia respectiva pentru ca s-ar putea sa-i rup picioarele .Suna cam asa :"sunt Borcea Elena Ramona si vreau sa te rog sa nu mai folosesti aceste cuvinte(i le reproduc) pentru ca iti rup picioarele ,ai dreptul la exprimare ,nu ma deranjeaza ce aberezi tu pe blogul lui Dan,te-am sunt sa te rog ,atat".La care, marele" poet", pe un ton tipic acestui partid de KaKat imi spune :"(rade ca prostul...)auzi ,m-ai sunat sa vorbesti frumos cu mine iar tu zici ca-mi rupi picioarele ?pai ,hai sa mergem la politie ,(si... rade ca sfecla-n gura vacii )".
A urmat un schimb de replici la care el imi zice ca defapt a fost o expresie .
Sterpule,ti-am zis dar iti repet ,expresia aia sa i-o adresezi mamei tale ,tatalui tau sau cui vrei tu dar lui Dan,nu, nu-ti permit.
Da, mi-a inchis telefonul ,el fiind o persoana extrem de ocupata si importanta(trebuia sa-l linga sau sa-l starga pe ...unu' dintre cei patru consilieri PNL.Ah...era sa-l uit pe Maxim .
Strepule ,nu fi suparat ca nu te-au ales aia presedintele organizatiei (ca tu asa ai spus ,ca vrei sa-i iei locul lui Lata ),sterge-ti nasul,mananca vreo zece mamaligi s-apoi du-te dracului ...
Moare Sterpu de ciuda ca Dan are banner cu PSD pe casa.
Ce sa va fac fratilor daca a-ti fost lacomi ,pusi pe avutie ,aveati impresia ca Dan baga banii in partid,ca Dan e fraierul vostru sa va dea 5ooo lei pentru campanie,20000 lei sa-si tina scaunul in BPT(pentru Sterpu ca nu stie :biroul politic teritorial).
Pai,nea Sterpu,Borcea n-are fabrica de bani cum are Maxim cu ajutorul lui Cancescu .
Si...daca vrei sa mergem la politie ,d-le Sterpu(cred ca nimeni nu ti-a vorbit atat de oficial ca mine ),mergem ...
Eu voi lasa bannerul ala si dupa campanie ,asa sa crape inima in voi de ciudosi.

1 comentarii:

paulszaszsebes spunea...

Am ceva postat pe blog-ul meu despre cum face campanie electorala PNL-ul in Sacele.Daca doriti sa postati un comentariu puteti sa postati.Cum eu va stiu o persoana civilizata atat pe dumneaoastra cat si pe sotul dumneavoastra va rog ca acel comentariu sa fie civilizat.Nu fac parte din niciun partid politic asa ca nu fac campanie pentru nimeni

Trimiteți un comentariu


Ziarul
Powered by BannerFans.com

Persoane interesate

Lista mea de bloguri


despre copiimariajsanatatevedeteJocuriJoculetedecoratiuni interioaretunsori