FRICA PAZESTE PEPENII !



Oare fata presedintelui se trage din stafie?

2 comentarii:

Exarcus spunea...

Aici este o problema pe care am spus de "n" ori ca nu o suport si anume aruncarea reciproca cu noroi intre politicieni, in locul unei colaborari in interesul tarisoarei asteia...
Stima pentru echilibrul adus de Iliescu sau de mineri?
Toti politicienii astia sunt niste oameni incapabili! Nu am vazut pe niciunul sa reuseseasca sa se impuna cu idei pozitive: ori au fost dati jos de prostimea controlata de ceilalti politicieni impotenti, ori nu au fost in stare sa dezvolte tara asta!

Ramona spunea...

@Exxarcus
Sunt de acord cu tine dar vin cu o explicatie:noi i-am ales pe acei derbedei care n-au facut bine tarii,noi le-am dat ocazia sa ne indobitoceasca,odata la patru ani ,noi acum trebuie sa alegem (sa suflam si in iaurt )raul cel mai mic din toata telenovele asta politica .
Oameni capabili se gasesc numai ca nu au voie sau nu sunt alesi la carma tarii .
Imi place cum pui problema ,te mai astept cu noi comentari ...

Trimiteți un comentariu


Ziarul
Powered by BannerFans.com

Persoane interesate

Lista mea de bloguri


despre copiimariajsanatatevedeteJocuriJoculetedecoratiuni interioaretunsori