TACTICA LUI OPRESCU ...


OPRESCU SI VOLUNTARIATUL

"Sunt aici datorită ţie. Vreau să ofer tuturor românilor un viitor mai bun, dar ca să reusesc am nevoie să-mi fii alături. Orice ajutor din partea ta este un mare pas inainte. Trebuie să ştii că nu te oferi voluntar pentru mine. Te oferi voluntar pentru viitorul tău. Îţi mulţumesc!

Sorin Oprescu
Nume

Judeţ

E-mail

Vârsta
Prenume

Localitate

Adresa

Telefon


Vreau să strâng semnături pentru Sorin Oprescu.

Vreau să împart materiale promoţionale pentru campania electorală.

Vreau să lipesc afişe electorale.

Vreau să promovez imaginea lui Sorin Oprescu pe blogul meu.

Vreau să îmi personalizez autoturismul/cutia poştală cu autocolant Sorin Oprescu.
Semneaza si tu

Intra in lupta

9767

Urmăreşte pas cu pas campania lui Sorin Oprescu şi fii întotdeauna primul care află noutăţile. Abonează-te acum la Newsletter!"

Da eu sunt de acord sa strand semnaturi pentru Oprescu da' mie ce-mi iese ?el ajunge presedinte iar pe mine ma uita ...ASA GANDESC MULTI TINERI SI PE BUNA DREPTATE !Eu n-am mai intalnit pana acum asa ceva ...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu


Ziarul
Powered by BannerFans.com

Persoane interesate

Lista mea de bloguri


despre copiimariajsanatatevedeteJocuriJoculetedecoratiuni interioaretunsori