ADRIAN MAXIM LA MANA EX. PNG-ISTILOR


Aseara m-a sunat un fost penegist sa-mi spuna ca tot ce a declarat Maxim,referitor la sprijinul CJ,a fost una dintre minciunile lui .
Maxim a promis ca va sponsoriza cu suma de 3000 lei ,fara ca el sa aibe vreo pretentie .Omu' s-a sucit spunandu-i ex.penegistului ca :"Lasa ba ca am eu tipografie,vom tiparii revista la tipografia mea in trei limbi ,maghiara,engleza si romana dar cu conditia sa-mi faci reclama tiparind pe toate cele trei reviste ,numele meu si sa scrie ca eu am sprijinit la realizarea ei ".
Astea au fost spuse la un pahar de suc(a facut el cinste )la un restaurant din Sacele (in spatele politiei ).Nesimtitul asta de Maxim ,dupa ce ca s-a laudat in toate ziarele ca a dat banii(3000 lei)mai vrea ca toate meritele sa i se cuvina .
Mentionez ca pentru realizarea acestui ghid turistic au contribuit :D-l Zavarache -1500 lei,Consiliul loca-nimic,promisiuni(la fel ca Maxim) de 2000 lei .
Acum,noi incercam sa dam o mana de ajutor pentru a finaliza acest ghid turistic ,care sacelenii il asteapta de mult .
Pentru linistea sufleteasca a lui Maxim ii transmit sa nu mai astepte pana sambata (cand fostul penegist trebuie sa-i dea un raspuns ,da sau ba )pentru ca revista va fii tiparita in Sfantul Gheorghe.
Parca il si vad pe "alcool preparat "cu poza in reviste facandu-i-se reclama la moaca pentru alegerile din 2012 .
Asa ca d-le pres .a organizatiei Sacele,Adrian Maxim du-te in ...fabrica mea de bani !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu


Ziarul
Powered by BannerFans.com

Persoane interesate

Lista mea de bloguri


despre copiimariajsanatatevedeteJocuriJoculetedecoratiuni interioaretunsori