SASE...VINE SOACRA - III -

Era la tv un nene cu un pendul in mana si-l tot intreba,si-l tot rotea ca nu intelegeam nimic.Imi aduc aminte ca primisem un pendul de la AURA la intoarcerea EI din Grecia dar nu stiam ce si cum se foloseste,cica e o intraga stiinta cu obiectu' ala.Vine prietena mea la cateva zile dupa vizita la cabinetul AUREI,credeti-ma atat de impresionata totodata si mirata de ceea ce i s-a intamplat,c-am ramas eu fara cuvinte .Parca o aud cu zicea :tu Ramo,ai avut dreptate,mi-a zis sa las tigara,sa tin o dieta naturista si niciodata dar niciodata sa nu ma abat de la reguli.Era tare incantata pentru ca o primise fara a astepta prea mult desi erau foare multe persoane la rand si ca primise de la AURA cateva "atentii".DE la saptamani de tratament si cu un regim sever,L....... si-a facut un set de analize(RMN) desi nu-i recomandase nimeni ,chipurile era pentru curiozitatea ei.Nu va spun ce fericire se citea pe chipul ei,plangea de bucurie .Acum,la control merge mai rar dar in fiecare zi ii aduce la cunostinta AUREI orice schimbare si bine-nteles tratamentul pe baza naturista cu un regim sever .Nu ma mirat faptul ca AURA ii facuse L....... mici cadouri pentru ca stiu ce patesc eu cand merg p-acolo.AURA stie ca-mi place sa achizitionez obiecte care definesc zona respectiva.Anul acesta mi-am dezvoltat neasteptat colectia .Sa nu va mai spun cate pachete de cafea am de la AURA din Germania ,Italia,Brazilia si Grecia.Cine o cunoaste pe AURA ,stie ce vorbesc.Pana si personalitati politice ,sefi de politie,judecatori(are),avocati,doctori si nu in ultimul rand ,oameni simplii(ca mine) au trecut prin mana EI.Chiar sa va povestesc o minune dar intr0un alt capitol.

5 comentarii:

[D][S][N] spunea...

Ah, cum se vede ca a aterizat mama soacra..., cum a lasat ea balta blogaritul... :)

Sorin Bâscă spunea...

Chiar mișto articolele.

Relaxate, neîncrâncenate.

Să-i spui lui Borcea să se oftice, că ai blog mai fain decât al lui !!!

SB

Ramona spunea...

Iti multumesc frumos pentru vizita !Te mai astept .

Lorena spunea...

Haioase dar si interesante articolele tale depre "mama soacra" ... ma rog, ai tu asa un har de a aduce oricarei fel de povestire o nota proprie, usor serioasa, usor halie...si care place si incita.

Ramona spunea...

Lorrena @ Merci !

Trimiteți un comentariu


Ziarul
Powered by BannerFans.com

Persoane interesate

Lista mea de bloguri


despre copiimariajsanatatevedeteJocuriJoculetedecoratiuni interioaretunsori