SASE...VINE SOACRA - II -

Dupa cum va povesteam in postarea anterioara,AURA este fiinta care isi ajuta semenii.De ce face asta ?Pentru ca poate si ca-i place !A terminat facultatea de ISTORIE-FILOZOFIE(cu 10)in 1973,atestat-specialitatea REFLEXOTERAPIE PLANTARA Bucuresti-2000,atestat-specialitatea TERAPII COMPLEMENTARE.CRISTALOTERAPIE Bucuresti-2000,diploma de specializare BAZELE FUNDAMENTALE ALE TERAPIILOR COMPLEMENTARE Arad-2004,diploma de specializare REANCARCARE.APARARE.INTERVENTIE Arad-2004,diploma de specializare FITOTERAPIE Arad-2004,a absolvit cursul GENDAI REIKI HO-gradulI-SHODEN la Centrul de initiere si Perfectionare Reiki Romania si multe alte cursuri !Acum intelegeti de ce este impotriva tigarilor mele ?de ce nu am voie sa mananc orice ?de ce nu trebuie sa beau cafea in exces ?cu toate astea ,eu o ador si o respect enorm pentru ca este mama sotului meu !Nu stiu cum sunt celelalte "soacre" dar a mea e beton,pot discuta orice,cand este vorba de a face un gest caritabil mi se alatura.Multe persoane vin la cabinetul ei cu anumite boli,chiar si femei care n-au reusit sa ramana gravide timp indelungat,persoane bolnave rau(nu intru in amanunte).Am o prietena de suflet care este bolnava rau(tetrapareza spastica,scleroza multipla),de cativa ani se chinuie cu boala ,ma tot ruga sa o duc la Aura la cabinet.Mi-am luat inima-n dinti ,pun mana pe telefon si sun.La capatul celalalt al firului Aura(cand o sun neasteptat,se panicheaza,punandu-mi o serie de intrbari,ce am patit,daca s-a intamplat ceva,daca suntem bine),ii spun ca va veni L....... la EA si s-o primeasca indata..... Pentru a nu va plictisi,va spun restul mai tarziu !

3 comentarii:

Vilhelm man spunea...

Astept continuarea!
O seara frumoasa iti doresc!

Ramona spunea...

Multumesc frumos de vizita .Va fi din ce in ce mai interesant !

Lorena spunea...

Doamne....ce ne facem cu soacrele astea?
Toate or fi la fel?
Mi-a placut povestioara....Alerg spre partea III

Trimiteți un comentariu


Ziarul
Powered by BannerFans.com

Persoane interesate

Lista mea de bloguri


despre copiimariajsanatatevedeteJocuriJoculetedecoratiuni interioaretunsori