SASE...VINE SOACRA !

Timp de trei saptamani,am fost linistita alaturi de a mea familie.Am fost la pescuit,am prins si peste,cu alte cuvinte ne-am relaxat.Beleaua mare este ca vine soacra(ce urat suna)din Brazilia si pana in noiembrie nu mai scap.Sunt atat de stresata incat numai ducandu-ma cu gandu'la venirea ei,ma panichez .Parca o aud cum ma ia la suturi:"Iar ai baut multa cafea,iar ai fumat ca o locomotiva,iar ai mancat ce nu trebuia !cum lipsesc putin,cum iti faci de cap".Numai stiu cu ce s-o intampin,va dati seama ca adio tigara in ziua respectiva(vineri)dar cum copii nu-si pot alege parintii,nici nurorile nu-si pot alege soacrele.Si ca sa intelegeti mai bine,va fac o mica caracterizare a mamei mele soacre,si cam cu ce se ocupa.Foarte multa lume a auzit de EA sau cine n-a auzit de soacra mea ?Preda cursuri in toata tara,Bucuresti,Timisoara,Craiova etc.Ce cauta in Brazilia ?Pai nu-i prima data,merge de doua trei ori pe an la un "nene" caruia i se zice GURU -JOAO,ala care opereaza pe viu,ala care vindeca oameni din toata lumea !MESERIA-BRATARA DE AUR !Eu respect meseria fiecarui om dar doamne, are omul asta un HAR, caci cuvintele nu sunt de ajuns !Parca vorbeam de mama-soacra,aaa! si sa va povestesc... Pentr a-mi fi mai usor de povestit,va voi spune ca mama soacra se numeste AURA .Dupa cum v-am mai spus,Aura este cunoscuta si renumita in toata tara,vin foarte multi oameni bolnavi,unii chiar in ultima faza,pentru a fi tratati de diferite boli.Oamenii cred in Aura sau mai bine zis in harul ei.Daca reusesc sa ne vedem o data ,hai de doua ori pe saptamana si atunci cateva minute dar nici atunci nu uita de a ma critica ;pentru ca este mereu ocupata, programari,pacienti,cursuri.Ciudat este faptul ca EA imi face cadou pachete de cafea din toate colturile lumii,cand mergem in vizita,ma asteapta cu cafeaua facuta si scrumiera pe balcon.Sunt foarte multe de povestit dar pentru a nu va plictisi,voi povesti pe capitole.

3 comentarii:

[D][S][N] spunea...

Las c'o faci si pe ea blogerita ! :)

Lorena spunea...

Wow! Tare soacra ta. Ma intreb , oare daca o lasi sa vorbeasca, a te critice si iti vezi in continuare de viata si obiceiurile tale cu calmitate, ce sa va intampla? O sa se supere o data, de doua ori si se va plictisi...

Ramona spunea...

Lorrena,relatia mea cu mama soacra este un speciala,iti vei da seama dupa ce voi posta urmatorul capitol .Este o femeie super,stie sa glumeasca,sa rada,este un om normal iar noi doua avem o relatie de prietenie .

Trimiteți un comentariu


Ziarul
Powered by BannerFans.com

Persoane interesate

Lista mea de bloguri


despre copiimariajsanatatevedeteJocuriJoculetedecoratiuni interioaretunsori