LA RASCRUCE DE GRIPE ...

Ciudat este faptul ca dupa cum stiti si la Brasov a aparut gripa porcina .Sa fie oare din cauza crizei?sau a celor care se impung prin parlament ?Sa recapitulam :a fost gripa aviara si boala vacii nebune .Cine a castigat din toata manevra asta ?ca de gripa aviara sau boala vacii nebune,nici pomeneala .S-au cheltuit multi bani la vremea respectiva dar pentru ce ?Acum vine si gripa porcina peste noi ,ciudat nu ?Cine vrea sa scoata bani din asa zisa gripa porcina ?sau a promis prea multe acest "cotet" cum ca s-ar majora pensiile ,marii salariile profesorilor si altele ?si n-o pot face?vad ca romanii s-au obisnuit cu greul . Dan ,astazi ne-a gatit pentru masa de pranz ,snitele de porc ,stiti ce bune au fost ?Gandindu-ma la gripa porcina toata ziua,mi-a venit in minte o intrebare.Peste catva timp astia de la guvern dupa o noapte furtunoasa,inventeaza alta gripa si isi vor schimba cotetul(zic io)cu ?Ce tip de gripa ar mai putea sa apara ?gripa uleiului din motor ,gripa semafoarelor,gripa Boc,gripa celor dornici de munca,etc?Cica este un leac pentru raceala si gripa iar pentru toate celelalte NU !

10 comentarii:

Dr.Vasvari A. spunea...

Ramona, sunt medic. Va rog sa ma credeti ca va urma o epidemie majora de gripa, in curand. Sa va vaccinati, impreuna cu intreaga familie, la toamna cand va apare noul vaccin. Cititi pe blogul meu "Dr Vasvari Alexandru" despre epidemiile de gripa ale sec. 20.

Ramona spunea...

Va multumesc mult pentru sfat dar nu mai am incredere in aceste vaccinuri de cand al meu baiat a facut ceva compicatii din momentul administrarii acelui vaccin .De la Bucuresti primesc niste granule pentru intarirea sistemului imunitar(imi sta pe limba si nu-l pot scrie).Am intrat pe blogul d-vs si da ,intr-adevar trebuie ca lumea sa cunoasca sau sa afle de existenta acelui vaccin.Daca ar fi de competenta mea ,as face o campanie promovand acest vaccin si asa cum s-a procedat cu vaccinul impotriva cancerului uterin,sa se aplice acelas procedeu .

Lorena spunea...

Haios articolul tau ... si ingrijorator comentariul doctorului A.V.
Noapte buna Ramona!

Ramona spunea...

Merci !

[D][S][N] spunea...

gripa electorala... :)

Ramona spunea...

I se trage de la clatite ...

Dr.Vasvari A. spunea...

Vaccinul pentru prevenirea cancerului cervical este o minune. Se va impune de la sine. Eu diagnostichez peste o suta de cancere cervicale pe an. Urmasii mei in patologie nu se vor confrunta cu aceasta avalansa malefica, datorita vaccinului. Scuzati noua mea interventie. Insist asupra ideii ca vaccinul salveaza vieti. Va multumesc dvs. si sotului, pentru comentariile la "vasarin" Sunteti bineveniti.

Ramona spunea...

Multumim !Placerea e de partea noastra .

[D][S][N] spunea...

Poti sa'mi spui si mie te rog cum se mai incarca al meu blog ? la fel de greu ? cam in cate secunde ?

Ramona spunea...

Foarte greu,cam 4-5 sec ...

Trimiteți un comentariu


Ziarul
Powered by BannerFans.com

Persoane interesate

Lista mea de bloguri


despre copiimariajsanatatevedeteJocuriJoculetedecoratiuni interioaretunsori