LA VARSTA DE 8 ANI M-AM RAS IN CAP!

Astea sunt cuvintele unui consilier local care spre rusinea lui este in a doua faza a mandatului.Se trezeste un amortit din consiliul local ,sa iasa pe post si sa indruge verzi si uscate.Pe langa pauzele repetate,pe langa dezacordurile facute,trebuia sa mai accept si degringolada acestei emisiuni .Printre altele "nenea"se chinuia sa raspunda la cateva
intrebari simple dar unde dai si unde crapa :
-Reporter :Care este activitatea Primariei ?
-Raspuns :Noi consilierii trebuie sa fim respectati,avem idei constructive,se dezbat probleme cinstite si noi am depus un juramant de a fi in slujba cetateanului care m-a ales.
-Reporter :Ce schimbari s-au facut de cand primaria este condusa de un primar Pdl ?
-Raspuns :Lucrurile au intrat in normalitate (pauza,privire fixa)si am aici cateva dosare(masa plina)in care se reflecta munca comisiei 3 adica munca mea deci eu fac parte din comisia 3,ca eu n-am luat bani de la Becali sa-mi fac campanie(aici eu ii dau dreptate ,a luat de la Scripcaru si Scripca de la altii),eu ma ocup cu lucruri serioase....
-Rep:cu ce se ocupa comisia 3?
-Raspuns:Nu v-am zis?
Emisiunea a durat ~ 45 min.in care am atipit de cateva ori ,in timp ce explica ca un om a avut o emisiune in care l-a jignit pe primar doar prin faptul ca n-a facut nici o schimare in primarie si ca sunt multi functionari publici care isi iau leafa moca .Din toata discutia nea'Zangor ne-a explicat definitia ubicuitatii.Eu ii sugerez lu'consilieru'care este,sa nu mai serveasca J&B in sedintele televizate ale consiliului local ,ca dauneaza grav sanatatii. Sunt satula de libidinosi care vin la televizor si spun ca partidul lor este cel mai cel .Pai Zangor in emisiunea respectiva spune cu nerusinare si cu o nesimtire tipic partidului,ca este meritul, bunavointa si placerea lui Scripcaru ,proiectul Aeroportul.Nu-i asa ca-i prost facut gramada ?Nu-i asa ca nea' Zangor face parte din baietii destepti ?

22 comentarii:

Dr.Vasvari A. spunea...

De obicei, rasul in cap nu vatama creierul. La domnul acesta se pare ca a fost incalcata regula!

Ramona spunea...

Datorita licorii ...Am vazut prosti dar astia din Pdl sfideaza legea gravitatiei !

Lorena spunea...

Probabil ca aparatul de ras era stricat...o fi facut cateva taieturi care i-au afectat capacitatea intelectuala, altfel nu-mi explic....

Ramona spunea...

Lorrena promit ca voi face rost de emisiunea respectiva s-atunci sa vezi ...In cateva cuvinte ne explica noua (telespectatorilor)ca parintii sunt de vina si lasa copii imbracati in fel si chip la scoala .Ma voi da peste cap de trei ori si voi avea materialul,de regula se lucreaza cu materialul clientului . Te pup dule si scuze pentru absente ...

Dumitru K. Negoita spunea...

D.Ramona,
Va doresc succes si noroc in curajul dv.,sunte-ti minunata.
Tara noastra, cu atatea si atatea bogatii, de 20 de ani, a ajuns pe mana unor lacomi, unor incompetenti, unor straini de cultura. Iar cei
care, vor, stiu si pot, sunt inlaturati cu nerusinare.
Felicitari! pentru glasul dv.

Ramona spunea...

D-le Dumitru N. Va multumesc pentru incurajari si nu in ultimul rand pentru vizita .

Lorena spunea...

Chiar mi-a dori sa vad reportajul respectiv. Ar fi interesant daca poti face rost de el.

Ramona spunea...

Il am dar cu tehnologia asta,imi prind urechile ca n-am ata sa le prind.Vine joi baitu' cu programatu' si gata .Am material si din Brazilia dar daca-s toba ce sa fac ?trebuie doar sa astept... .Merci de vizita ,mai capteaza-mi atentia cu o poveste frumoasa de dragoste caci viata-i grea,oamenii rai...

Anonim spunea...

toate frustratele au blog :)

Anonim spunea...

Nu-i nimic. Vanghelie conduce si Bucurestiul si PSD-ul dar se pare ca pe nimeni nu deranjeaza dezacordurile respectivului si mai ales cheltuielile inimaginabile pe care acesta le face pt propriile firme, dar din banii statului.
Hai sa ne legam de Zangor :)

Ramona spunea...

Na ca m-ai gasit...Pacat ca tu nu ai ,vezi .Da chiar esti disperat nene,n-ai cu cine vorbi ?nu esti bagat in seama sau ce ?Deja dai din picioare si nu-i frumos ... Iti dau voie sa-ti exprimi frustrarea si daca nu-s de gasit,fa o cerere in acest sens si las-o [pe birou ... Sa ai o zi dupa inima ta .ANONIMULE

Anonim spunea...

ete scârtz.

ca parca asta conteaza. Ca ma numesc Popa Gheorghe sau Maria Ionescu.
Cugeta la cele scrise de mine, sau sterge-le. Lasa-te insa de analize psihiatrice on-line. Pt asa ceva exista oameni pregatiti, nu gospodine vopsite :)

Ramona spunea...

Ba bezmeticule,asa cum Bucurestiul are un Vanghelie asa si noi avem un Vanghelie si pentru a nu-i incurca l-am numit Zangor.Habar n-ai tu pe cine bigudezi pe spinare dar voi oferii spre deliciul tau ,toata emisiunea si dupa ce vei face o burta de ras,astept scuzele din partea ta si apoi vom vedea daca le accept sau nu .

Ramona spunea...

Vad ca ai chef de vorba,bine .Nu era o pshianaliza si pentru cultura ta soacra mea este medic,oferta ramane valabila ... Eu nu ma pot numi gospodina dar daca tu zici .

Anonim spunea...

bezmetico.

Nu ma intereseaza absolut deloc blogul tau. Mi-am spus parerea despre tine si despre ideile tale si...am plecat.
Am lucruri mult mai importante de facut decat sa râd la "glumitele" tale. Sau ale maica-tii :)

ma scuzi daca imaginea pe care-ai afisat-o m-a dus cu gândul la o gospodina vopsita si frustrata. Stii tu..prima impresia este 99% adevarata. Iti acord acel 1% ca sa intaresti regula :)

hai pa!

Ramona spunea...

Bine ,fie si un lup mancat de oaie .

Ramona spunea...

Sa-mi trimiti adresa totusi, poate visezi urat intr-o noapte rece de noiembrie si faci vreo criza iar mie cum imi place sa ajut oamenii(gen tu)...

Lorena spunea...

Pamona, cand ai timp, intra un pic pe blogul asta:
http://ochinegri.wordpress.com
Sunt curioasa ce parere ai de tipul care scrie.
Mie mi se pare un tip “de bani gata” cu buzunarul plin si sufletul gol.Ce pacat!

[D][S][N] spunea...

Scrieeeeeee ! :)

Ramona spunea...

Ceeeeeeee ?

Ramona spunea...

Gata am gasit ce sa scriu .

[D][S][N] spunea...

Bafta ! Hai sa te vad !

Trimiteți un comentariu


Ziarul
Powered by BannerFans.com

Persoane interesate

Lista mea de bloguri


despre copiimariajsanatatevedeteJocuriJoculetedecoratiuni interioaretunsori