CASA LUI DOM INACIO



Aura
Asculta mai multe audio Muzica »

Dupa cum v-am povestit in articolul anterior,soacra mea a venit din Brazilia.Era clar, imi trebuia doua zile de stat la palavre pentru a-mi povesti cu lux de amanunte cum a fost si ce s-a mai intamplat.
Casa de Dom Inacio a fost infiintata in Abadiania in 1979 de catre Mediumul Joao Teixeira de Farias (mama,mai are multe nume ?) cunoscut in lumea intreaga ca Joao de Deus sau John of God .Casa functioneaza ca un Non Denominant Templu si spital spiritual.
AURA a fost ghidul celor 19 persoane datorita pregatirii sale de ghid spiritual si a pregatirii de grup .Cei care nu sunt pregatiti spiritual si nu cred in forta divina,n-au ce cauta in Casa pentru ca vor suferi o mare deceptie crezand ca daca vor ajune la Casa , Dumnezeu le va aparea in fata si le va spune "Esti vindecat copilul meu,acum te poti intoarce acasa ".Cei care au ajuns la Casa probabil a fost necesar si nu a existat alta solutie .Trebuie invatat legat de modul de a primi dragostea si vindecarea care vine de la D-zeu .
CASA foloseste multe instrumente si mijloace necesare procesului spiritual.
CASA este un centru spiritual aflat intr-o localitate rurala in centru Braziliei .
Entitatile au cerut ca tinuta sa fie de culoare alba in timpul sesiunilor si incaltaminte confortabila,sandale,tenisi,etc .
Scopul celor intrati la CASA este VINDECAREA
Dupa instalarea grupului,AURA le arata CASA si gradina explicand-le ca au intrat pe un loc sfant si trebuie respectat.
"Silence is Prayer"-linistea este o stare de a fi ,permitand altora sa auda ce se intampla si in acelas timp o adancire a propriului proces .
AURA spune ca Joao de Deus este cel mai puternic, in totala transa medium,atat in Brazilia cat si in intraga lume .


Aura Video
Vezi mai multe video din Incredibil »

4 comentarii:

Ryio's Garden spunea...

Wow... Interesant articol.
Ce probleme a avut soacra ta,nu te supăra că te întreb? :)

Ramona spunea...

Pai soacra mea nu a avut nici o problema,tocmai soacra mea ajuta persoanele care au nevoie de ajutor .
Multumesc pentru vizita si te mai astept iar daca doresti sa afli mult mai multe intra pe http://auraghid.blogspot.com

Anonim spunea...

wow!!! incredibil dar adevarat.din pacate uitam ca lucrurile simple reprezinta esenta vietii

Ramona spunea...

@LIBRA
Merci de vizita .

Trimiteți un comentariu


Ziarul
Powered by BannerFans.com

Persoane interesate

Lista mea de bloguri


despre copiimariajsanatatevedeteJocuriJoculetedecoratiuni interioaretunsori