LA MULTI ANI, SOTUL MEU DRAG !

Dupa cum va spune si titlul,astazi aniversam cativa anisori de la venirea lui pe lume.
Ii multumesc mamei lui cai-a dat viata (bine,in fiecare an se intampla asta ).
Vom avea ceva invitati care imi face o deosebita placere sa-i servesc cu :de toate ...
A meritat sa stau pana la trei dimineata (am facut pe gospodina )m-am luptat cu salata de beof,oua umplute (reteta proprie ),icre de crap (din peste prins de noi ),ciuperci cu maioneza ,sarmale (sunt enervant de bune ).Pe langa aceste preperate voi mai adauga ceva mezelit,rosii,masline umplute,etc,ceva carnita pentru gratar.Azi voi face tortul ,am invitati carora nu le place ciocolata, atunci ma vad nevoita sa fac doua torturi,unul cu si unul fara (mama ,ce explicita am fost ).De prajituri am uitat sa spun,am facut o prajitura care nu stiu cu se numeste dar va spun ce contine :pandispan,branza de vaci si budinca de vanilie in fanta ,am mai cumparat cateva prajituri desi nu-mi face placere dar bag motivul adevarat ,nu mai am timp sa le fac pe toate ,trebuie sa fie totul proaspat .
Cu asta inchei ...
LA MULTI ANI ALATURI DE MINE ,DANUTE ...

14 comentarii:

Liviu Chifane spunea...

La multi ani! Sa aiba parte numai de bine si sa aveti o viata frumoasa impreuna!

MARIGEO spunea...

la multi ani
si printre stele sa va iubiti
cand luna va dormi
sa fi tu el..si la multi anii!

achilianu spunea...

La multi ani cu intarziere...Sa i se implineasca visele si sa fie fericit alaturi de tine...
sanatate...

Anonim spunea...

La multi ani lui si tie! Erick

Ramona spunea...

Multumesc tuturor.

paulszaszsebes spunea...

La multi ani domnului Dan Borcea si multa sanatate.Sunt un alt dusman direct a lui Vasile Lata.Spuneti sotului dumneavoastra ca nu stiu de ce nu merge sa-i las comentarii pe blog

Ramona spunea...

ba merge sa lasi un comentariu dar trebuie sa faci :sunt cateva litere ce trebuiesc scrise in chenarul respectiv apoi dai clic pe editati

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
paulszaszsebes spunea...

Tocmai ca acolo cu chenarul nu imi apare locul unde trebuie sa scriu literele .Mi-a placut mult ultima postare a domnului Borcea.Tin sa ii spun ca liberalii au distrus revista culturala "Plaiuri Sacelene" cu ajutorul unei cartite din cultura saceleana.Personal stiu cine este persoana aceea dar nu ii spun numele public

Ramona spunea...

@szas zsebes paul
dai clic pe verifica cuvintele apoi dai clic pe editati si postati comentariu.
Cineva s-a jucat si i-a spart parola
va dura cateva zile si va fii din nou ca la inceput .

Petru spunea...

La multi ani !

paulszaszsebes spunea...

Multumesc frumos.M-am prins cum merge

Lumina Faptelor Bune spunea...

Dumnezeu sa va binecuvinteze casa si masa si la multi ani amandurora pt ca vietuiti impreuna si sunteti 'un trup prin insotire ''cum se spune in rugaciunea de la sf Taina a Cununiei.Ati fost prima doamna care a intrat pe umilul meu blog si va multumesc.Va scriu aceste randuri astazi 1 noiembrie dupa savarsirea sf Liturghii si sa stiti ca nu sunt cuvinte gratuite ci le meritati din plin.Bunul Dumnezeu sa va tina asa frumosi la suflet cum sunteti acum .Cu drag parintele Marius

Ramona spunea...

Multumesc frumos,parinte.

Trimiteți un comentariu


Ziarul
Powered by BannerFans.com

Persoane interesate

Lista mea de bloguri


despre copiimariajsanatatevedeteJocuriJoculetedecoratiuni interioaretunsori