31-31

Printre minunatele cadouri primite azi,am primit si multe carti interesante.Dintre toate una mi-a captat atentia .LUMINA SUFLETULUI scrisa de Luule Viilma.Nu am starea sufleteasca necesara pentru a citi dar am rasfoit-o ,am gasit ceva interesant ,cititi :

Trairile noastre trebuie
sa le slefuim asa
cum se slefuieste diamantul
in praful sau propriu

Tu singur esti slefuitorul
pietrelor pretioase
si a faptelor de aur-mesterul
propriului inel al vietii


Sunt multe citate scrise in aceasta carte explicate pe intelesul tuturor.

"Numai cine nu munceste nu greseste "
"Din greseli se invata "
"Ratiunea ii este data omului nu pentru frumusete ci pentru a-i folosi"

"Viata este dreapta,numai ca noi trebuie sa intelegem corect legile vietii "

Iata ce am reusit sa citesc (conteaza foarte mult starea de spirit in care te aflii):

Iubirea este forta absoluta,insa nu toti stiu sa iubeasca .Ganditi-va ce sentiment incercati daca vi se spune :"Eu te iubesc pur si simplu.Nu-ti cer nimic.Poti conta,intotdeauna,pe ajutorul meu ".

Sau mai puteti auzi astfel :"Eu te iubesc.De ce nu ma iubesti si tu pe mine ,asa cum te iubesc eu pe tine ?Demonstreaza ca ma iubesti.Daca ma iubesti,vei face totul de dragul meu ."

Cartea devine intresanta ...

4 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani si tot ceea ce va doriti sa se indeplineasca!

Ramona spunea...

@fireflight
Multumesc,asemeni mamei tale .

marada spunea...

La multi ani si multa sanatate!

paulszaszsebes spunea...

Este bine ca lumea sa mai si citeasca .Foarte bine faceti

Trimiteți un comentariu


Ziarul
Powered by BannerFans.com

Persoane interesate

Lista mea de bloguri


despre copiimariajsanatatevedeteJocuriJoculetedecoratiuni interioaretunsori