FERICIREA NOASTRA SUNTEM NOI

Poate am fost mai putin prezenta pe blog dar nu stiu in cate sa ma impart : am un copil,un magazin si un sot ambitios care face politica .Cand scap dintre doua probleme fug repede la calculator , vand-cumpar si-i fac revista presei sotului meu .
Apropo de soacra, revenind acasa de la Joao de Deus , vindecatorul din Brazilia, trebuie sa-i fac agenda zilnica cu programarile pacientilor .I-am facut o surpriza placuta facandu-i blog(auraborcea.blogspot.com )pentru ca eu am convingerea ca asa va ajuta mai multi oameni bolnavi .Ve-ti avea mari surprize la ceea ce poate sa faca dar mai bine o las sa demonstreze decat sa o laud eu.
Azi a fost o zi linistita ,am facut mancare ,curatenie,l-am ajutat pe copil la lectii si Dan al meu ...politica .Nu as spune ca avem tot ce ne dorim dar suntem fericiti mai ales ca Dan maine va pregati masina lui(Toyota Hilux) si ne va duce in mijlocul unei salbaticii ,la pescuit .Merita si el cateva ore de relaxare.
In rest ,datorita timpului scurt imi face placere sa comentez postarile voastre.
Vine si vremea concediului si va bloguiesc eu ...

11 comentarii:

Dr.Vasvari A. spunea...

Voi urmari cu interes blogul mamei lui DAN. Sunt curios de tamaduitorul din Brazilia. Succes la pescuit, dar mai ales cu magazinul si in politica!

Ramona spunea...

Va multumesc frumos.Sa ma scuzati ca nu am reusit de a-mi exprima gandul referitor la memorialul pentru tatal d-vs .

[D][S][N] spunea...

Las ca nu tre sa te justifici !
Fiecare face cum considera sa'i fie lui (mai) bine!
O singura chestie: de ce facem reclama la Toyota ? ... ( glumesc) :)

Ramona spunea...

Dragos,data trecuta am plecat la pescuit cu masina mea care este ffff mica (Toyota Aygo,cutie automata ...)si ne-am chinuit sa bagam toate chiestiile in portbagaj.

[D][S][N] spunea...

Poti sa'mi mai zici simie cum se mai misca panarama mea de blog ? :)

[D][S][N] spunea...

Ce ti'e si cu pescuitu' asta!...

Lorena spunea...

Frumos din partea ta sa-ti ajuti soacra...
Iar cu timpul limitat...cred ca ne confruntam cu totii, cei care au ceva de facut!
Nu prea a fost timp frumos ieri...ce s-a intamplat? a-ti amanat pe azi plecarea in salbaticie?

[D][S][N] spunea...

Ai plecat la peste si ai pierdut frumusete de versuri !

Ramona spunea...

care versuri ?

[D][S][N] spunea...

Astea:
http://dragossorinnicula.wordpress.com/2009/05/30/paris-hilton-de-pietrisica/

Ramona spunea...

Am reusit intr-un final s-o citesc.Esti tare ambitios,ma bucur ca le-ai dat clasa unora...

Trimiteți un comentariu


Ziarul
Powered by BannerFans.com

Persoane interesate

Lista mea de bloguri


despre copiimariajsanatatevedeteJocuriJoculetedecoratiuni interioaretunsori