PSD ISI MERITA SOARTA !

De cand am invatat cu ce se mananca politica , nu am vazut oameni mai rai ,prosti ,inginfati si mai vipere ,ca in acest partid .Sunt atat de prosti incat le plangi de mila .
Am participat si eu la "PROTESTUL DE 1 MAI ",am vazut acolo tot ceea ce trebuie sa vada un alegator :prostime multa ,oamenii fara scrupule si tampiti care isi furau unul altuia :sapca,tricoul sau esarfa .
Nu pot spune ca nu le este caracteristic dar ceea ce "ofera " organizatia PSD Sacele ,lasa de dorit.
Sunt niste vipere care incearca ca nu cumva altul sa vina si sa le ia locul(care loc ?de lenevit,de taiat frunze la caini ?).
Astia din PSD Sacele au sindromul "stil turma " ,daca unul (mai prost de altfel)spune ca (ex)afara ploua iar altul care vine de afara si vede ca nu ploua (neavand nicio treaba cu infectia contagioasa din partid ),viperele batrane se incapataneaza si tendentios spun ca ploaua .
Pai nu-si merita ei soarta ?BA DA !
Pentru a fii simplu membru de partid (sa ne oprim deocamdata la aceasta mare functie ) trebuie sa treci prin ciur si darmon ,intrebari ca nici la politie nu ai parte de asa ceva ,bete in roata,pilde de oligofreni .Plus de asta se mai gasesc in acest partid anumite specimene care sunt "protejatii lui cutare "deci ...
Am auzit ca Nita a promis trei primari din patru municipii .Pai sa promita ca nu-l doare gura ...
Nu contaza ce este scris pe ordinea de zi a sedintei respective ,hienele o tin pe-a lor ,si-o da intr-una cu devotamentul pentru partid .
Deci , fratilor doar pentru a fi simplu membru trebuie sa le suporti toate afturile si gesturile de fraieri ,mai bine lipsa .
Fac o paranteza ,PSD Sacele isi scoate la bataie artileria grea pentru alegerile din 2012 ...si ce artilerie ca imi vine sa le plang de mila .Realizatoarea unei emisiunii(NOVA ) punea intrebari ca potentialul candidat sa raspunda iar spre mirarea mea tot ea dadea raspunsul .HALAL CANDIDAT ...

Daca Nita crede ca asa "ESTE CORECT" s-ar putea sa mai promita inca trei primari ...

11 comentarii:

Anonim spunea...

Cu toate ca sunt membra a psd-ului la sacele va dau dreptate. Am fost o perioada membra a comitetului executiv.Am ajuns acolo printr-o conjunctura dar pe munca mea..Cineva a observat devotamentul meu si a tinut mult sa fiu si eu acolo. Insa munca depusa de mine si alte persoane care am fost in campanie nu a mai contat,am fost excluse,si s-a mers numai pe pile si cum a vrut anume persoane.Nu zic ca toti sunt degeaba,unii sunt oameni de treaba dar din pacate suntem prea putini care sunt oameni si stiu sa munceasca. Acum eu mi-am invatat lectia,imi voi indrepta atentia spre ceva mai constructiv si acum e examenul de liceenta si sa imi fac eu un viitor. Caci se pare ca conteaza sa ai bani si nimic in cap ca sa fi bagat in seama. Cz e noi sa fim sanatosi carestul vine de la sine.

Ramona spunea...

Iti multumesc !
Stiu ce dezamagire ati trait dar se spune ca :"ce nu te doboara te intareste".
Ma bucur ca ati avut curajul sa va exprimati opinia ,stiu ca sunt multe persoane care gandesc ca noi dar n-au curajul s-o spuna .
Doresc sa iau legatura cu d-vs :borcearamona@gmail.com
De asta a ajuns PSD Sacele in halul asta pentru ca asa cum spuneti si d-vs :"Caci se pare ca conteaza sa ai bani si nimic in cap ca sa fi bagat in seama".
SUCCES LA EXAMENUL DE LICEENTA !

paulszaszsebes spunea...

Sunt fost membru PD-L. Ma inteleg bine cu cei din PSD. Mi-au propus sa ma inscriu in PSD dar i-am refuzat. Propun tuturor celor care vor sa faca ceva in politica sa ramana independenti. Popunere valabila si pentru sotul dumneavoastra. Acesta este noul meu blog http://szaszsebespaul.wordpress.com/

Anonim spunea...

Dupa cum observati acea persoana a fost indepartata din Comitetul Executiv pentru ca are conflicte grave cu LIMBA ROMANA("cum a vrut anumite persoane"),iar acest for decizional din PSD este limitat la doar 19 membrii!
In ultimul timp oameni valorosi se reactiveaza sau vin in PSD,deci agramatii sau cei cu probleme de moralitate sunt rugati sa ramana alaturi,dar undeva in linia a 2-a,daca n-au nimic impotriva...desigur!

Ramona spunea...

Dragul meu anonim,greseala-i omeneasca ...
Daca te crezi tu "destpul lui peste " iti spun o ghicitoare (cultura generala ai ?):cine il linge pe Nita in zona intima ,toata ziua si-i da raportul,sapa oameni nevinovati pe la spate ,imbarliga si prosteste fara scrupule membrii PSD,incearca sa dezbine organizati locala ,se plange ca o baba perfida ca nu-l place pe Nita ,cine a terminat studiile la Paris ,cine e o putoare de om care nu munceste si cere bani pentru trai ,cine ,cine ,cine ?TU, BOULE ...
CHIAR TE ROG SA -I DAI LUI NITA SA CITEASCA CE SCRIU EU ,TU NICI CURAJUL NU-L AI SA-TI SCRII NUMELE ,DECI ...STAI JOS NOTA 4

Anonim spunea...

Ma onoreaza si ma dezgusta in acelasi timp atentia ce mi-o acordati, "doamna" Borcea!
Limbajul pe care il folositi probabil ca va caracterizeaza iar concluziile sunt mai mult decat edificatoare.Aveti un spirit de observatie demn de remarcat,sunteti un adevarat analist politic,intr-un cuvant cred ca sunteti pe drumul cel bun!
P.S. 1.Raspunsul la ghicitoare este gresit (joc fregvent CONQUIZDADOR,cifrele arata ca sunt chiar bun),va PROVOC sa jucam impreuna!
2.Organizatia Municipala a PSD Sacele va fi iarasi ce a fost odinioara,SAU MAI MULT DECAT ATAT!Va promit!
3.V-as fi raspuns si la partea cu munca si banii,dar n-am inteles la ce va referiti!Mi-ati dovedit ca toate studiile mele sunt apa de ploaie in fata exprimarii dvs.FELICITARI!

Ramona spunea...

Ata timp cat esti sub anonimat ,pentru mine esti un nimic .
Cand accesam eu acel site ,tu ,poate incercai sa legi trei cuvinte .
Mi-ai aduce o mare bucurie daca te-ai tine de cuvant (desi nu e cazul ) ,ca org. Sacele sa fie puternica.
Lasa tatonarea la o parte ca nu te caracterizeaza ...
Mai bine l-ai invata pe candidatul vostru sa vorbeasca coerent sau mai bine l-ai inlocui...

Anonim spunea...

Daca PSD-isti sunt atat de rai nu inteleg de ce sotul dvs. s-a chinuit atat de mult sa intre in partid. Mai bine l-ati sfatui pe el ce sa faca, mai ales ca a fost exclus pana acum din mai multe partide. Oare de ce insista atat de mult sa devina primar? Nu va ajung banii? Nu mai aveti ce sa furati? V-ati chiunuit mult sa-i induplecati pe cei din PSD pentru acest lucru. Ce i-ati oferit d-lui Corlateran sa va sustina?

Ramona spunea...

Deja aici apare invidia ,perfidia despre care vorbeam mai devreme .Dobitocule ,nu toti pesedistii sunt rai ,exempul viu de "pesedist" frustrat si incompetent esti chiar tu .
Tu ai impresia ca d-l Titus Corlatean se coboara la nivelul lui Nita ?
De asta iti este tie ciuda si nu poti dormi ?
Nu ma asteptam la o parere mai buna din partea ta ...
Sa lamurim un aspect : nu a fost exclus sotul meu din niciun partid ,pentru linistea ta sufleteasca (sa dormi mai bine ar trebui sa slabesti ) iti voi trimite demisia sotului meu din PNL.
Esti o gaina ...
Ti-a si explicat sotul meu acest aspect dar se pare ca esti cabotin asa ca nu-mi mai bat capul cu tine ca-mi pierd timpul .
Oamenii competenti nu au nevoie de sfaturi ,pricepi ?Partea aia cu primarul ti-o explic cand dau cu ochii de tine ,sa-ti explic verbal ca poate nu stii sa citesti prea bine ...
Am o intrebare : dece doresti sa fi tu ala care il linge pe Nita ,iti place ?umilitor ...

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Ramona spunea...

Se vede clar ca esti bine crescut ...dupa limbaj ,cred ca esti tare frustrat dar ...asta este .
Imi este mila de tine ,te-au lasat neuronii atunci cand ai avut nevoie ...
Nu ma pot supara pe tine, esti bolnav .

Trimiteți un comentariu


Ziarul
Powered by BannerFans.com

Persoane interesate

Lista mea de bloguri


despre copiimariajsanatatevedeteJocuriJoculetedecoratiuni interioaretunsori