MAXIM,JOS BANNERUL !

Este bine de stiut ca d-l Maxim a crezut ca ingrasa porcul in ajun,adica "marele consilier judetean "nu s-a sfiit sa tina la vedere un mare banner cu candidatul acestui partid ,Crin Antonescu,la nici trei metri de cea mai apropiata sectie de votare.Deci...unde-i lege-i si tocmeala ,pentru unii din PNL.
Astept cu nerabdare procentele partidelor din Sacele .Mai exact astept sa vad cu cat a "crescut"in procente, marele partid al perdantilor, PNL .
Sa vedem daca te-ai agitat de pomana ,d-le Maxim.Astfel ,sacelenii ti-au arata cat de bine primit si dorit esti tu in Sacele .Cred ca te-ai convins si tu ca banii nu aduc fericire,ai fost prostit si mintit la fel cum ai facut tu cu altii.

7 comentarii:

paulszaszsebes spunea...

Da rulota PNL-ului in parcarea de langa statuie nu ati vazut-o ieri? Cand am fost eu la vot era.Ca acolo votez eu

Ramona spunea...

Dar...dupa cum spuneam,Maxim a crezut ca ingrasa porcul in ajun.
Pentru cei care fac parte din acest partid (inclsiv Sacele),legea este ...ceva de care ei n-au auzit sau daca da,nu-s obligati sa o si respecte .

paulszaszsebes spunea...

eu am scris la mine pe blog o meoda de a castiga voturile folosita

paulszaszsebes spunea...

Cele mai multe voturi la Sacele le-au luat Traian Basescu si Mircea Geoana.Scrie pe mytex.ro

MagazinOnline spunea...

daca vrei sa iti faci un cadou de Craciun , participa la concursul organizat de MagazineOnline si Ianculescul Blog – premii exclusiv pentru fete – http://ianculescul.blogspot.com/2009/11/concurs.html

strumfita cu esarfa spunea...

buna,

te rog sa arunci o privire pe blogul meu (www.questioare.com) si daca iti place adauga-ma in blogroll-ul tau cu numele Que stii oare?
multumesc anticipat.

o zi frumoasa sa ai,

strumfita.

Ramona spunea...

@strumfita cu esarfa
Am "aruncat " o privire pe blogul tau (dupa cum stii )imi place este ceva nou pentru mine .N-am mai citit pana acum "intamplari" de acest gen ,in concluzie... mi-a captat atentia.
Te-am adaugat in lista mea de bloguri .
Ne vedem acum si pe toateBlogurile ,nu ?

Trimiteți un comentariu


Ziarul
Powered by BannerFans.com

Persoane interesate

Lista mea de bloguri


despre copiimariajsanatatevedeteJocuriJoculetedecoratiuni interioaretunsori