O ALTFEL DE CAMPANIE !

S-au pus pe treaba baietii buni,dupa ce ca primesc prin e-mail tot felul de mesaje cu caracter politic din partea viitorului presedinte al Romaniei,dimineata ,cand mi-am dus copilul la scoala ,am gasit sub pragul portii ,trei plicuri ,care ulterior am constatat ca aveau acelas continut.Acum,stau si ma intreb :mi-au dat sa-mi ajunga(poate ca unul din cele trei mesaje,ma va convinge )sau echipa de soc asa bine si-a trasat teritoriul incat s-au suprapus .Cert este ca am si calendar pentru opt luni din viitorul an ,ciudat,nu ?

4 comentarii:

[D][S][N] spunea...

SE impart astfel de pliante, chiar e pe bune ?
INteresant !
Pot sa preiau si eu acea pagina din foto ?

Ramona spunea...

Bine ai revenit ,Dragos!Da.

Adrian Barbat spunea...

da intradevar deja se impart, si eu am constatat ca am cutia postala mai goala o perioada (criza a facut sa nu mai fie plina cu maculatura pe post de reclama) iar de ceva timp au aparut aceste plicuri care se pun cate doua sau chiar trei, cred ca vor sa termine mai repede si de aceea suntem beneficiarii mai multor calandare care ne arata ca anul incepe undeva in noiembrie sau octombrie si se termina tot asa, cine stie ce ne asteapta dupa alegeri, poate o lege care va schimba data in care sarbatorim revelionul?

Ramona spunea...

@Adrian
Cu politicianul din varful piramidei,este posibil orice ...
Merci ca ai trecut p-aici .Te mai astept.

Trimiteți un comentariu


Ziarul
Powered by BannerFans.com

Persoane interesate

Lista mea de bloguri


despre copiimariajsanatatevedeteJocuriJoculetedecoratiuni interioaretunsori