LITORALUL MARII ALBE ...

Pentru a ma convinge ca ceea ce mi s-a intamplat a fost doar un simplu ghinion,am tras o fuga pana in Constanta in statiunea mea preferata Mamaia pentru a doua oara in acest an .
Eu auzisem de la alte persoane ca apa este foarte murdara de alge si mizerie pe plaja cat vezi cu ochii dar eu fiind Toma Necredinciosu',a trebuit sa ma conving ...
Am asteptat cu sufletul la gura sa ma scald in mare ,am strabatut plaja pana am gasit o suprafata cu mai putine alge ,sincer mi-a fost scarba sa intru in apa ,asta s-a intamplat in prima zi .Vazusem cateva sezlonguri goale (era dupa amiaza),mi-am zis ca sunt si oameni care asculta de sfatul medicului ,langa acele chestii albe din plastic erau persoane care doreau sa simta nisipul marii iar imediat langa si la fiecare cearsaf se afla o gramajoara mica,mare, in functie de numarul de persoane,de gunoi,da gunoi nu resturi .M-am minunat trecand pasiva pe langa acele mici obiecte incomode .
Baietii ,la datorie "Nu doriti un sejlong "?
M-am reantalnit cu acele personaje de pe plaja care animau zona :"avem namol,scoici de mare ,aspra de baiei "...
Mai nou "avem porumb fiert "!
Acum stau si ma intreb :celui caruia i s-a concesionat plaja nu era in sarcina lui sa asigure curatenia ?
Daca dorim ca turismul in tara noastra sa fie de calitate, ca romanul sa nu fie nevoit sa aleaga alta destinatie ,incepand de la camerista hotelului si pana la sefu' de parcare,in primul rand trebuie invatati sa se adreseze turistilor frumos si cu zambetul pe buze ,sa ofere conditii,mancare sa fie de calitate si servita respectuos,nu sa stau sa astept pe banii mei sa vina un ospatar si sa ma intrebe fara ca el sa-mi ofere meniul ,daca doresc ceva de mancare sa spun repede ca inchide la bucatarie sau :"nu va putem servi pentru ca avem pauza de masa ".
Am uitat sa va spun ca la mare am mers doar noi,Teo ramanand in vacanta la bunici .
Seara ne-am dus la discoteca ,mama ce distractie pe capul nostru ,manele,fitosi si pipite ,intr-un cuvant "super tare " !
Dimineata am vazut rasaritul soarelui de la balcon,tinand in mana o cana cu cafea amara incercand sa-mi trezesc simturile pentru a reusi sa cobor cele patru etaje .
Ajungand intr-un final pe plaja,ma cuprinsese teama ca nu voi reusi sa gasesc un loc pe plaja datorita randurilor interminabile de sezlonguri libere .
Oamenii se ingramadeau unul langa altul iar plaja plina cu plastice albe faceau ca incomoditatea sa fie la ea acasa .
Voi posta poze ,voi relata intamplari placute si stranii atat de la mare cat si de la pescuit .Locatiile au fost :Belin.Bradeni ,Vadu Rosu,Calmatui.

1 comentarii:

Unknown spunea...

buna mami,ce faci ,esti bine ?

Trimiteți un comentariu


Ziarul
Powered by BannerFans.com

Persoane interesate

Lista mea de bloguri


despre copiimariajsanatatevedeteJocuriJoculetedecoratiuni interioaretunsori