PLEC IN CONCEDIU DAR RAMAN CU VOI !

Abia astept sa simt briza marii la Mamaia,merg cu Teo si cu Dan(familia mea) ,ne pregatim pielea pentru bronzul de pe Coasta de Azur (Hotel Meridien Beach Plaza).Avem nevoie de odihna,nu atat de somn cat de a face ce dorim ...plaja, castele de nisip ,sa-l cert pe Teo ca nu vrea sa iasa din apa si bine-nteles Dan cu studiul lui ne-ncetat pe o terasa cu ziaru' intr-o mana iar in cealalta o bere rece.
Am pregatit bagajele si sper intr-o vreme frumoasa;doream sa plecam cu masina mea(autoturism-conserva) dar dorinta lui Dan este ca la intoarcere sa mergem la pescuit s-atunci vom merge cu masina lui (camioneta).
Off...am uitat sa va spun ce necaz am avut.Necaz mare,mi-a fost inundat magazinu',am muncit mult sa readuc totul la normal.Si cum un necaz nu vine niciodata singur sau daca n-ai de lucru',iti faci ,mi-am zugravit "laboratorul culinar",livingul si baia ,acum n-o sa va spun ce culori sau cate culori am folosit in bucatarie...apoi a urmat programul administrativ in toata casa .Ce m-a enervat la culme a fost pisica Teo(apropo,a fatat patru sarmalute cu urechiuse),ma impiedicam mereu de ea .
Am speranta ca nu va intervenii nimic si vineri vom pleca pentru ca stresul si dorinta lui Dan de a reusi in politica ma coplesesc.
N-aveti timp sa-mi duce-ti doru' ca m-am si intors dar voi avea multe subiecte de comentat cu voi,cu voi cei care ma acceptati asa cum sunt si dati dovada de amicitie .
Ma bucur ca mi-am facut prieteni multi prin intermediul acestui net,desi au pareri diferite sunt amicii(ele)mei(le) si nu in ultimul rand ma bucur si sunt fericita ca am o familie minunata !
Pana vineri ma lupt cu acele comentarii de pe blogurile prietenilor mei ...

2 comentarii:

[D][S][N] spunea...

Pai..., sa te bucuri de vacanta ! :)
Cred ca acelasi lucrui il voi face si eu cat de curand !

LORENA spunea...

CONCEDIU PLACUT SI ASTEPATAM IMPRESII LA INTOARCERE

Trimiteți un comentariu


Ziarul
Powered by BannerFans.com

Persoane interesate

Lista mea de bloguri


despre copiimariajsanatatevedeteJocuriJoculetedecoratiuni interioaretunsori